XYN: Sanal Ortamlar için Gerçekçi Mekansal İçerik Üretimi
Sony, film, animasyon, oyun ve endüstriyel tasarımda 3D Bilgisayar Grafikleri (CG) üretimine yönelik mekansal içerik oluşturmak için tasarlanmış entegre bir çözüm olan XYN’yi piyasaya sürüyor. XYN, Sony’nin görüntüleme, algılama ve ekran teknolojilerinden yararlanıyor ve gerçek dünyadaki nesneleri, insan hareketlerini ve arka planları yüksek hassasiyetle yakalayıp sanal ortamlara aktarıyor. 3D CG üretimi için temel oluşturan bu benzersiz teknoloji, çeşitli üçüncü taraf araçlarını destekleyerek esnek iş akışları sunuyor.
Gerçek ve sanal dünyaların birleşimi hızla ilerlerken, 3D CG üretimine olan talep artıyor. XYN, içerik üreticilerinin bu gelişen ihtiyaçları karşılamasına yardımcı olmak için sezgisel ve verimli bir mekansal içerik üretim süreci sağlıyor. Sony, içerik üreticileriyle iş birliği yaparak XYN aracılığıyla geleceğin yenilikçi içeriklerini yaratmayı amaçlıyor.
XYN, farklı sektörlerdeki içerik üreticilerinin taleplerini karşılamak için özelleştirilmiştir. Örneğin:
XYN’nin esnekliği, içerik üreticilerinin kendi iş akışlarına ve özel ihtiyaçlarına göre çözümü uyarlamalarını sağlar. Üçüncü taraf araçlarla entegrasyonu, üreticilerin yaratıcı fikirlerini hayata geçirmek için mevcut araçları ve teknolojileri kullanmalarına olanak tanır.
XYN’nin piyasaya sürülmesi, Sony’nin mekansal içerik üretimi alanındaki devam eden yatırımının bir kanıtıdır. Sony, içerik üreticilerini güçlendirmeyi ve geleceğin teknolojilerini şekillendirmeye yardımcı olmayı taahhüt ediyor.