Meta, Threads İçin Markalara Uygun Yeni Özellikler Getiriyor
Meta, mesajlaşma platformu Threads’i işletmeler ve markalar için daha kullanışlı hale getirmek için yeni özellikler ekledi. Platformda, kısa süre önce gönderileri planlama özelliğinin testi başladı.
Bu özellik sayesinde Threads kullanıcıları gönderilerini istedikleri tarih ve saatte yayınlayabilecek. Bu özellik, özellikle markalar ve içerik üreticileri için önemli bir avantaj sağlayacak.
Meta yöneticisi Adam Mosseri, gönderi planlama özelliğinin yalnızca yeni gönderiler üzerinde çalışacağını ve yanıtlarda kullanılamayacağını belirtti. Mosseri, özelliğin aylardır geliştirildiğini ve yakında kullanıma sunulacağını da ekledi.
Gönderi planlama özelliği, Threads’teki markalar, içerik üreticileri ve profesyoneller için önemli bir araç olacak. Bu özellik sayesinde, içeriklerini daha stratejik planlayabilecek ve hedef kitlelerine daha etkili ulaşabilecekler.
Threads, yakın zamanda gönderi analitiklerini test etmeye başlamıştı. Gönderi planlama ve analitik özellikleri, Threads’e reklam seçeneklerinin eklenmesi için bir yol açabilir.